Vattkoppor!

Ja, när man vill ha vattkoppor då kommer dem inte men när man har mycket på jobbet och ett hus som ska målas om då sätter de sig som små dumma prickar på våran prins!

Tack och lov så verkar han må bra än så länge! Endast 38 i feber.

Han mådde så pass bra att han fick tillbringa några timmar hos mormor medans jag och tjejerna var i badhuset.

Tjejerna badade för fullt och jag tränade på gymmet i badhuset och sen blev det oxå en massa simning. För att inte tala om cykelturen dit och hem oxå. Känner mig riktigt nöjd nu.


Kommentarer
Postat av: SUSSI

prickig mio, tog tid innan han blev smittad !!!

hoppas det inte blir så mycket..

kramen

2012-05-14 @ 08:02:07
Postat av: Knappan

Plutten då.. Men skönt med inte så många koppor. Ser inte ut så på bilderna iaf?



Imorgon ska vi vaccinera Alva mot vattkoppor. Orkar inte gå och oroa mig för att de där prickarna ska ploppa upp vid fel tillfälle hela tiden.



Krya på prinsen!

2012-05-14 @ 14:38:30
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Annelie, det där var lugnet före stormen! Nu är det massor! :( Skönt för Alva att slippa! Kramis

2012-05-14 @ 15:19:21
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0