Sjuk

Jag mår inge bra, jag har fruktansvärd huvudvärk, jag har sådan värk att jag gråter!

Idag har jag varit sjuk en vecka, har varit hemma från jobbet i 5 dagar! Vet inte hur det blir på måndag.

Huvudvärken håller på att göra mig galen, min familj är ledsna för att mamma gråter! Min familj pratar tyst med varandra för att mamma inte ska få mera ont!

Mina barn ritar teckningar där det står att mamma ska krya på sig!

Sjukhuset vet inte vad det är för fel, har fått Citodon för att lindrar värken!

Citodonen gör mig snurrig och illamående.

Ska tillbaka till doktorn på måndag om det ej blivit bättre!

Hoppas ni mår bättre än jag! :-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch då gumman, det var inge kul att höra! Hoppas du mår bättre snart! Många "krya på"-kramisar

2012-01-15 @ 17:58:51
Postat av: sussi

hoppas du mår lite bättre idag gumman :) kramen

2012-01-15 @ 19:33:46
Postat av: Anna Frans

Usch å fy!! Hur mår du nu???

Kram Kram

2012-01-16 @ 16:26:08
Postat av: sussi

varit hos doktorn???

2012-01-16 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0