Hemma

Idag är jag och min kära barn hemma. Mio har lite feber och är snorig och jag har en hemsk huvudvärk. Tjejerna fick oxå vara hemma istället för att vara på fritids, de är ju inte så förtjusta i fritids. Skolan börjar inte förrän på måndag så det gick ju bra att vara hemma. I vår familj har vi koll på det mesta, nästan allting i alla fall. Men ibland, dock väldigt sällan, så händer det att det slår slint i våra huvuden och vi tappar lite fokus. Imorse hände detta. Jag skulle ringa till dagis för att säga att Mio var sjuk, det tog jättelång tid innan de svarade och de brukar det aldig göra. Men efter massor av signaler så svarade de äntligen. Jag frågade då om de inte hörde telefonen, då svarade fröken, nej vi har ju möte så vi förväntade oss inte att det skulle ringa. Du vet, sa hon, vi har ju planeringsdag och dagis är stängt idag. Ehhhh, ja just det, så var det ja!! :) Det hade ju jag ingen aning om, vilken tur att vi valde att vabba just idag då! :)))

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hahha!

Men det är ju inte så lätt att komma ihåg efter alla lediga dagar man haft.

2012-01-09 @ 10:32:01
Postat av: sussi

börjar inte skolan på onsdag ???



ha det kramen :)

2012-01-09 @ 19:58:38
Postat av: Cilla

Jo, den börjar på onsdag så klart! :-) skrev fel!

2012-01-09 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0