18 januari

18 januari är inget bra datum, inte för oss i alla fall. För oss går 18 januari i dödens tecken! Jag ska berätta varför, lite konstigt är det dock att det händer på samma dag.

Den 18 januari 1987 dog min älskade pappa. Jag var endast 7 år gammal då och han var endast 36 år gammal. Alldeles för ung för att dö!

Den 18 januari 2002 dog min kusin Fredrik, han var son till min pappas bror. Han lämnade fem barn och en förkrossad fru bakom sig. Det var hans hjärta som inte orkade med längre. Han hade ett medfött hjärtfel.

Den 18 januari 2012 dog min pappas bror Harry, alltså min farbror och Fredriks pappa. Han somnade in hemma framför datorn i en hjärtinfarkt!

Den 18 januari 2012 lämnade oxå vår hund Curage jordelivet och flög till hundhimlen. Han hade fått diskbrock och var helt förlamad i bakdelen.

18 januari är ett datum som vi i framtiden kan hoppa över tycker jag!

Vila i frid, Bosse, Harry, Fredrik och Curage. Hos oss finns ni alltid i tankarna!

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch va hemskt! :-( och stackars Curage! Må alla vila i frid! Stor kramis till er!

2012-01-20 @ 15:49:17
Postat av: sussi

Ja fyyy 18 januari borde strykas i er agenda nu o för alltid ;( kram

2012-01-21 @ 07:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0