Söndag

Idag är det söndag vilket betyder jobb i morgon igen. Peter tar över vabbandet i morgon. Behövs nog inte så många fler dagar hemma då Julia är mycket bättre nu.

Idag har varit en lugn och skön dag, jag startade dagen med ett träningspass på gymmet. Springer på löpandet där 5 km tre dagar i veckan vilket känns kanon. Men idag var jag så trött och helt slut, körde bara tre km och sen körde jag en massa styrka istället. Vet inte om jag kanske håller på att bli sjuk eller nått för jag brukar aldrig bli så slut som jag blev idag.

Vore ju inte konstigt om jag oxå blev sjuk då det inte är annat än sjukdomar hemma hos oss just nu. :(

Nästa vecka är det sportlov här hos oss. Har tagit semester torsdag och fredag, superskönt. På söndag är det sportlovs cupen i Båsenberga så då blir det storslalom för hela slanten.

Hoppas ni får en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: sussi

Har med tagit lite sem dagar så det blir backen i veckan ;)

2012-02-20 @ 07:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0