Orättvist

Ibland är inte livet rättvist!

Vår helg skulle bli en jättebra helg, ikväll skulle fam Karlsson från Hansjögatan komma på middag och i morgon skulle vi få finbesök från Sundbyberg!

Men nu blev det inte så tyvärr!

Våran Julia kom igår hem med 39 graders feber och jätteont i halsen! I morse var det värre och vi besökte doktorn! Efter ett CRP på 126 och en titt på en hemskt svullen och röd hals så konstaterades halsfluss och en ny penicillinkur fick inhandlas!

Som om inte detta räckte så har nu den stackars flickan fått maginfluensa! Ni kan ju tänka er hur det känns att kräkas med halsfluss!

Livet är inte rättvist! Åhhh, vad jag önskar att jag kunde ta bort alla sjukdomar från mina barn!

Dessutom finns det misstänksamma prickar på Mio! Kan det vara vattkoppor?


Kommentarer
Postat av: sussi

herregud.... stackars tjejen, skulle inte ni åka snart med? puss o kramen

2012-02-18 @ 15:14:55
Postat av: Cilla

Vi åker inte förrän i slutet av mars så tills det ska hon väl vara frisk hoppas jag! :-)

2012-02-18 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0