Träningsvärk, lördagsmorgon och jobbarhelg!

I torsdags var Anna och jag på ett pulspass! Ja, det hette så. Och hög puls det fick man kan jag lova. Det var jättejobbigt men även väldigt kul. Tyvärr förstörde min hälsporre en del så vissa hopp kunde jag inte göra!

Men träningsvärk det har jag fått i en mkt stor portion! Idag har jag så himla ont i vaderna så jag kan knappt gå. :)

Just nu är det lördag morgon och jag sitter i soffan och tittar på min son som leker med sina bilar. Sova, det är överskattat! Mannen i familjen har sin jobbar helg så honom ser vi kl 18 ikväll! Flickorna mina sover eller nej förresten nu kom den ena flickan ner.

Ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: SUSSI

söt då, pojken med rören :) kram

2012-04-28 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0