Rör

Ikväll är jag nervös, nervös inför morgondagen. Mio ska få rör i öronen i morgon vilket är jättebra men mindre roligt med nedsövningen. Tänk om han inte vaknar efter narkosen, tänk om något går snett under operationen. Tänk om han blir den första som får en komplicerad rörinsättningsoperation.

Detta är helt sjuka tankar och det vet jag, måste tänka positivt det vet jag. Men det är inte alltid så lätt, han är ju mitt allt!

Bägge mina tjejer har ju varit med om värre operationer än det här men det är ändå lika jobbigt som det var med dem, såklart, för utan mina tre kan jag ju inte leva. ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: SUSSI

Går bra så klart!

Lycka tiill!

kramen

2012-04-25 @ 06:36:12
Postat av: Knappan

Och det gick ju fint. Hoppas rören gör sitt nu!

Stor kram till er

2012-04-27 @ 10:44:56
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0