En sjuk liten prins

Idag blev det Vab för mig och lillskrutt. Han hostar och snoar som sjutton stackars liten. Hosta på natten är bland det jobbigaste som finns. Man tycker så himla synd om dem och inget kan man göra för att lindra heller.

Tänk att när man är hemma från jobbet så har man dåligt samvete och när man jobbar så har man dåligt samvete för att barnen måste vara på dagis och fritids så mkt. Har visserligen blivit bättre med det nu när jag slutar tre på dagarna.

Annars är det fullt upp med att fixa efter min kära morfars bortgång. Är fortfarande väldigt svårt att förstå att han är borta. Han har ju liksom alltid funnits där.

I helgen ska vi fixa i hans lägenhet, flytta möbler och städa. Usch inge roligt, kommer att kännas konstigt. Den 30 september är det dags för ett sista farväl. Vi kommer att ha en borgerlig begravning för det var morfars önskan.
Kommer bli tufft men roligt att få träffa alla. Speciellt alla mina syskon som kommer, men man önskar ju att man hade setts under andra omständigheter.

Nej, nu är det dags att torka näsa igen. Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: sussi

Kraaam :) krya på liten

2011-09-15 @ 07:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0