39 graders feber och disco....

Har precis skickat iväg en febrig tjej på disco. Ganska så mycket febrig dessutom.

Nu kanske ni tycker att jag är helt knäpp som låter detta ske och i ärlighetens namn så håller jag med er helt och hållet.

Men när en flicka snart nio år kom hem från skolan i måndags med ögon som tindrar och ett leende som sträcker sig från ett öra till ett annat och säger: - Mamma, mamma vet du vad? På fredag är det disco, och inte vilket disco som helst utan på FRITIDSGÅRDEN tillsmmans med TREOR, FYROR, FEMMOR och SEXOR.

Då kan inte en något känslig mamma säga nej till en febrig dotter som med ögon blanka som vattnet och läppar som darrar säger: -Mamma, jag mår inte dåligt jag mår bra, jag lovar.

Nej, den här mamman klarar faktiskt inte det...

Kommentarer
Postat av: Anna frans

Åå, stora tjejen! Jag får lite gåshud när jag läser :)

Kram

Kanske vi kan pratas vid i tfn snart ;)

2011-09-16 @ 22:04:18
Postat av: Knappan

Å vad jag kan förstå hur du känner...



Hoppas hon hade kul på discot och kryar på sig fort!

2011-09-16 @ 22:53:18
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: sussi

Ha ha jag kan se er framför mig... vad gör man inte för de små liven :))) hoppas hon hade hur kul som helst KRAAM

2011-09-17 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0