Lördag...

Godmorgon på er,

Eller kanske ska man säga godförmiddag, åtminstone för min del. Mio tycker inte alls att det är något speciellt med lördag mornar, utan de är väl som vilken dag som helst. Och sova, det kan man göra när man blir gammal.

För tillfället är jag och alla mina tre barn vakna, vi tänkte att pappan i familjen skulle få sovmorgon idag. Annars orkar han nog inte gå på fest ikväll. :)

Fyra av våra vänner ordnar två gånger om året en jättestor fest i våran folkpark som ligger precis där vi bor. Den här gången blir det 150 pers. Ska bli jätteroligt, om jag nu kan bestäma vad jag ska ha på mig. Jah har två outfits att välja mellan.

Förfesten blir så klart hos oss då det är så nära till parken. Vi blir några stycken som tar ett glas innan vi går dit.

Hoppas ni alla får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni få roligt! Och hoppas vi ses snart, miss you guys! Kramis

2011-10-08 @ 17:06:37
Postat av: Cilla

Vem har skrivit kommentaren innan?

2011-10-09 @ 09:57:44
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: sussi

hoppas ni hade kul :) kramen

2011-10-09 @ 10:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0