En blandad helg...

Sitter här i soffan med mina tjejer och tittar på Baribe och de tre musketörerna. Jag är lite seg idag och tjejerna har precis varit ute och cyklat så de blev oxå helt slut. Julia har sin vän Julia här idag så nu har jag tre flickor bredvid mig i soffan. Lillebror sover för fullt, men han borde vakna snart då han har sovit i två timmar nu.

Den här helgen som nu snart är slut tyvärr har verkligen varit varierande. I fredags var det begravning för min älskade morfar. Det var riktigt jobbigt, trodde inte det skulle vara så tufft men det var det. På kvällen sov jag kvar hos min mamma tillsammans med min storasyster och hennes bästa kompis. Vi drack en massa vin och pratade för fullt. Måste ju passa på, det är ju inte så ofta min syster och jag träffas.

Igår var Anna, Magnus, Tim och Neo här på middag. Vi var lite lata så det fick bli familjepizza och så klart en massa vin igen.

I morgon är det måndag vilket betyder jobb igen. Hoppas inte lilleman blir sämre, han är hostig och snorig, för då blir det Vab igen och det har jag ingen lust med.

Oj, nu vaknde lillprinsen så nu ska jag mysa även med honom.


Kommentarer
Postat av: sussi

hoppas mio okej, trevlig vecka :))

2011-10-03 @ 10:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0