Dagen efter.....

Idag är det söndag, vilket betyder att det är dagen efter och vi mår som vi förtjänar. Inte för att jag var full, trots lite väl mkt att dricka, men man är ju alltid himla trött dagen efter.

Jag hade kunnat sova till elva om jag ville då barnen skulle komma då hem men så klart vaknade jag redan halv nio och var så kaffesugen så jag var tvungen att kliva upp.

Men vi hade himla roligt på festen, god mat, gott att dricka och massor av folk. Men jag hade ett problem det det var att jag hade så himla ont i mina fötter. Tänkte nästan gå hem barfota hem men jag haltade mig fram, det var ju inte så långt.

Dessa skor var de som gjorde sig osams med mina fötter. Men ska man vara fin så får man lida pin.



Från förfesten




Kommentarer
Postat av: sussi

vad bra att ni hade kul då !! :)

2011-10-10 @ 07:24:21
Postat av: Knappan

Snygga skor!

2011-10-11 @ 11:15:24
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Dansade du i pjucken dessutom???

2011-10-11 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0