Världens sämsta måndag....

Idag var ingen rolig dag. Morgonen började med att jag tittade ut genom fönstret och insåg att det hade snöat på natten. Men jag trotsade snön och cyklade ialla fall till jobbet.

Väl på jobbet så insåg jag att jag hade en hemsk huvudvärk. Men jag skulle sedan bli varse om att den värken kunde bli tio gånger värre.

Efter ett par timmar så hände en grej på jobbet som fick mig att bli väldigt ledsen, faktiskt så ledsen så att jag grät. Ingen superstor grej egentligen men är man superkänslig så är man. :( Men det löste sig tillslut ialla fall.

Pratade med Peter lite senare och han sa att Mio var på bättringsvägen så vi såg fram emot att kunna lämna honom på dagis på tisdagen så vi skulle slippa vara hemma. Men då ringer Julias lärare och säger att hon har så ont i örat. Så det var bara för Peter att dundra iväg för att hämta Julia i skolan och för mig att inse att jag får vabba i morgon. SUCK!!!!

Skönt att denna dag snart är över.

Nu blir filmtjam med min älskade så då känns allt mkt bättre. :)

Kommentarer
Postat av: jonna

usch tråkig dag, hoppas du mår bättre idag!

2011-03-29 @ 10:19:36
Postat av: sussi

Hoppas denna dag varit bättre ;)

Själv har jag vårstädat i 2 dagar så nu känner jag mig nöjd, nu kan våren komma o ingen mer snö, TACK..



kramen till er

2011-03-29 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0