Storfrämmande

I helgen har vi haft storfrämmande, Anna och världens sötaste Kalle var hos oss. Det var så himla mysigt att ha dem hos oss. Man hinner ju tyvärr inte träffas så ofta när man bor på olika ställen.

Det är så tråkigt att jag träffar mina kära vänner i Stockholm så sällan. Jag saknar verkligen er. Önskar att vi bodde närmre.

Kanske skulle ta och flytta tillbaka till storstan......eller kanske inte. Vi har det ju bra här. Det som är bra med att bo långt ifrån varandra är ju att när man väl träffas så blir det ju längre och intensivare.

Anna och Kalle kom på lördagen mitt på dagen och åkte hem på söndagen. Under tiden de var här blev det mkt mys och gos med bebis, mkt vin och mkt prat. Precis som de ska vara när man träffar en kär vän.

Synd bara att allt det goda har ett slut och att söndagen kom alltför fort.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig helg!

Fina bilder. Bra kamera ni investerat i :)

Kram

2011-03-15 @ 21:38:58
Postat av: Knappan

Mysigt :)

2011-03-15 @ 22:37:56
Postat av: Anna J

Go liten Kalle. Mio blev ju jättefin i sin nya vårfrisyr. KRAM

2011-03-16 @ 18:28:26
Postat av: sussi

sötisar - ja vad fin mio blev i håret stora killen kände knappt igen :) kramen

2011-03-16 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0