2 dagar kvar.....

Hallå på er,

Det var ett tag sedan. Jag är nämligen så himla trött så jag har faktiskt inte orkat blogga. Det är så mkt på jobbet nu när alla har semester så när jag kommer hem är jag helt slut.

Men nu är det inte långt kvar, på fredag inleds den, den underbara 4 veckors semestern. Ska bli helt underbart. Första två veckorna blir vi på hemmaplan eftersom Peter då ska in och jobba. Men sen bär det av till Vimmerby med Anna, Magnus, Tim och Neo i två nätter. Efter det far vi vidare med husvagnen, vart har vi inte bestämt ännu. Vi tar nog dagen som den kommer.

I helgen var vi hos världens bästa Anna & Peter. Hade en helt underbar helg med våra fantastiska vänner. Vi hade inte alls någon lust att åka hem på söndag men vi var ju tvungna eftersom jag skulle jobba.

På fredag kommer Anna, Magnus och Kalle. Ska bli supermysigt.

Hoppas ni alla mår bra!

Kommentarer
Postat av: sussi

vi mår bra :) två dagar kvar himelskt skööönt att sen ha semester hurra hurra :) kramen

2011-07-20 @ 19:59:54
Postat av: Sussi

Ja, det är verkligen behövligt!! :-))

2011-07-20 @ 20:22:50
Postat av: Petra

Då har vi nedräkning tillsammans! Börjar också min semester på fredag! Vi kan väl kolla om vi kan träffas nåt!? Kramis

2011-07-21 @ 12:13:09
Postat av: Anna J

Det var så TOPPEN att ha er här!! Njut nu av din semester. Kram

2011-07-28 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0