Måndag igen...

Jaha, då sitter man här ensam i soffan igen då min kära man jobbar. Det är så tråkigt för när han jobbar helg så jobbar han även mån till tis och det är ingen roligt då han varit borta hela helgen. :( Men vi har i alla fall haft en underbar helg. I fredags var vi båda lediga så då var det rensning i källaren, och vilken rensning det blev. Två stora lass blev det till soptippen. På kvällen blev det middag hos Anna & Magnus, vi fick supergod kycklinggryta och massa gott vin. På lördagen kl 13.00 började Peter att jobba till kl 18.00 på söndagen. Jag fixade och donade här hemma inför tjejbesök på kvällen. Susanne och Angelica och en massa vin (igen) gjorde mig sällskap på kvällen. Vi hade en jättetrevlig kväll som vi snart ska göra om. Idag är det måndag och jag har tackat nej till ett jobb som jag hade sökt, insåg nu i helgen att jag har det nog ganska bra på mitt jobb som jag har så jag struntar i att byta. Men det var bra för självförtroendet att ha fått ett annat jobb. Nästa helg blir det dop i Stockholm med övernattning hos Petra & Robban. MYS!!!

Kommentarer
Postat av: anna

tackade du nej? Trodde det var bättre för dig.. tack för sist vännen<3<3<3

2011-12-06 @ 11:44:06
Postat av: Anonym

Klart det blir en vin kväll igen :)

Grattis till erbjudandet till nytt jobb alltid svårt med val, men du har säkert tagit rätt beslut..

Kram Sussie

2011-12-06 @ 20:45:31
Postat av: sussi

Trevlig helg ;)

2011-12-08 @ 07:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0