Höst

Imorgon är det 1 september och hösten känns väldigt nära. Det gör mig faktiskt ingenting för jag älskar hösten. Härliga höstpromenader i vacker miljö och tända ljus och mys i soffan.

Dessutom kommer jag från och med i morgon gå ner i tid. Kommer att sluta kl 3 varje dag vilket känns underbart. :)

Just nu känns det dessutom väldigt behövligt då det har varit kaos på jobbet denna vecka. Helgens oväder som härjat slog ut hela våran telefonväxel så alla anställda i hela kommun var utan telefon hela måndagen och tisdagen. Man kan säga att jag hade en del att göra, mängder av samtal till Telia, flera samtal till Sörmlandsradio så det kunde gå ut med information om att det inte gick att nå oss och en hel del uppdateringar på hemsidan.

Dessutom en hel del samtal från oroliga anställda inom vården (det gick att ringa internt) som inte ens kunde
ringa 112.

Men idag har allt fungerat som det ska tack och lov.

Hoppas eran vecka har börjat bättre än min. :))

Kommentarer
Postat av: Knappan

Gillar också hösten :)

2011-08-31 @ 23:36:45
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: sussi

men hallå- sluta tre varje dag vilken lycka.... det skulle jag med vilja !!! grattis kram

2011-09-01 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0