En tripp till sjukhuset....

Idag ramlade min Julia på gymnastiken och slog sin handled och arm. Stackarn, hon fick verkligen jätteont. Hon hade ramlat ner från en plint. Det är min otursfågel det. :(

Vi for iväg till vårdcentralen där det konstaterades att hon behövde röntga. Doktorn var lite osäker på om hon hade brutit sig eller inte. Lite extra orolig blev man ju eftersom hon har brutit samma arm tidigare.

Vi åkte direkt in till sjukhuset och röntgen och där gick allt väldigt snabbt och smidigt. Det konstaterades att inget var brutet, tack och lov. En rejäl stukning bara.

Annars är allt som vanligt, man jobbar, äter och sover. Förresten, jag var ju faktiskt ute och sprang igår oxå, första gången detta år. :) Gick så himla bra vilket jag inte alls hade trott. Kanske har jag fått lite konditionen av allt cyklande till och från jobbet varje dag. :=))

Vi har oxå haft en bra helg då vi hade storfrämmande hela helgen. Petra, Robban och barnen var hos oss vilket var supermysigt som alltid.

Nej, nu ska jag krypa ner hos mina tjejer som faktiskt fått sova hos mig i natt då jag inte vill sova själv. :)
Peter jobbar natt och lillprinsen sover hos mormor. Hon hade Mio abstinens så Peter lämnade honom där i morse.

Godnatt på er kära bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: marianne römer

starkas julia det är inte lätt när man hör sig illa

2011-04-06 @ 09:10:44
Postat av: sussi

Vilken tur att det gick "bra" med armen...

Hur är det med foten nu? bättre om du kan jogga? skönt i så fall. ;) lunch i morgon då?

2011-04-07 @ 07:34:56
Postat av: Knappan

Skönt den inte var bruten!

2011-04-07 @ 15:27:51
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0