En bra helg!

Nu har det börjat vända lite för oss igen, det verkar som oturen är över. Det hoppas vi i alla fall.

Peter har fått ett nytt jobb, så det känns kanon. Det är en fast tjänst och han börjar den 1 november. Han är jätteglad. :=)

I lördags var det fest igen som fyra kompisar hade ordnat. Det var 200 personer som var där. Det var verkligen en superrolig fest. Vi hade så himla roligt. Min kära Anna J från Stockholm var med oxå vilket var supermysigt. Hon sov hos mig och vi fick en massa egen tid, vi är inte så vana att umgås bara hon och jag utan alla barn så därför var denna kväll extra speciell. Barnen var hos mormor och Peter jobbade den natten.

Det enda negativa var att jag var genomförkyld men jag sjöng och dansade en himla massa ändå så igår hade jag tappat min röst. Har blivit lite bättre idag men jag låter fortfarande som en hes kråka. :)

Söndagen blev en lugn dag, trots att jag fyllde år, men jag orkade inte så mkt eftersom jag inte kunde prata men uppvaktad av min familj blev jag så klart!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: sussi

låter bra med jobbet!!! gratta!!!

hoppas mio mår bra nu:)

kram på er alla

2010-10-19 @ 06:31:13
Postat av: Knappan

Skönt med nya jobbet - Grattis Peter!

2010-10-21 @ 19:26:15
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0