Äntligen måndag....

Som jag har längtat efter denna måndag. Inte för att det skulle hända något speciellt utan för att få ha min man hemma. Han har jobbat hela helgen och det är såååå tråkigt. Han gick till jobbet kl sju i lördags morse och skulle sedan sluta klockan 20.00 på kvällen men det var ont om folk som vanligt så han fick jobba hela natten oxå plus att han sen skulle börja sju på söndag morgonen och jobba till 20.00 på kvällen. Han jobbade alltså 38 timmar i helgen.

Men det gick faktiskt himla bra för oss här hemma. Vi hade fullt upp hela tiden så helgen gick riktigt fort. I fredags var Anna, Tim och Neo här och fikade. I lördags var vi med grannarna i pulkabacken och grillade korv och åkte en massa pulka, eller tjejerna gjorde ialla fall. Mio och jag tittade på. :)

I söndags åkte vi med farfar till Båsenberga för lite mera pulkaåkning, även här grillades det korv. Tjejerna hade hur kul som helst och även Mio som satt i sin vagn och tittade med förtjusning. Han är så himla snäll och nöjd hela tiden så honom kan man ha med överallt. :)

Idag har jag och Mio varit på mammagrupp vilket var himla trevligt. Efter den gick vi hem till farfar där Peter, Isabella och farfar höll på att baka bullar för fullt.

I morgon kommer Carro, William och Thea hit och leker. Jag ska även hinna med att ringa vårdcentralen om en läkartid. Har fått så himla ont i mina händer igen så nu blir det operation trodde min arbetsterapeut. Hur nu det ska gå.

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan en stund.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Mysigt ni har haft;)kram

2010-01-19 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0