2010!

Jaha, så var det ett nytt år igen. Jag hoppas verkligen att detta år ska bli bra. 2009 har varit lite halv tufft för oss.  Vi har ju förlorat en familjmedlem det här året, men vi har ju oxå fått en ny medlem till familjen. Vi har ju fått världens bästa Mio.

På lördag fyller lilla Mio halv ett som Julia säger, alltså ett halv år. :-) Det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag får lite småpanik, vill inte att han ska växa så fort. Han är ju min lilla bebis.

Men men, det är ju bara att inse att han börja bli stor. Vår Mio är en himla glad kille, han är nästan jämt glad. Han älskar att springa runt i sin gåstol och jaga oss andra. Mio älskar oxå att äta. Gröt är favortiten men köttfärssås och spagetti är oxå en favorit, på barnmatsburk då förståss. :-)

På nätterna sover Mio fortfarande 13 timmar i sträck utan att vakna. Det har han ju gjort hela tiden. Vi är väldigt bortskämda med sovande barn. :-) Men det lär vi väl få igen när de kommer i tonåren.

Idag ska Julia till doktorn, hon har en massa feber och jätteont i halsen och öronen. Det blir säkert en penicillinkur som vanligt. Barnet är ju uppvuxen på penicillin. :-(. Jag själv har oxå jätteont i halsen så jag kanske får ta mig till  doktorn oxå om det inte går över.

De andra i familjen mår bra i alla fall, än så länge.

Nu ska vi gå ut i köket och provsmaka våra chokladmuffins som vi har bakat nu på morgonen. :-)



Kommentarer
Postat av: Anna J

Vilka fina muffins, ser ut som kondisbakade. Smakar gott gör de säkert oxå. Kramis!!

2010-01-05 @ 15:01:06
Postat av: Sussi

Krya på er;) kramis

2010-01-06 @ 08:08:18
Postat av: Anna Frans

Muffin Muffin

2010-01-06 @ 12:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0