Kvalitetstid med vänner...

Mina dagar går just nu i vännernas tecken vilket är alldeles underbart. I torsdags förra veckan var jag uppe i storstan och tittade på världens sötaste baby, nämligen lille karl. Han var så underbar så nu är jag allt sugen på en liten till. :) Nejdå, skämt och sido. Det räcker allt med de tre jag har.

I fredags var jag ute i Lundbyskog hos Anna och Peter, det var mysigt. Hjälpte Mats med sallad eftersom han skulle ha 30 års fest på kvällen.

I lördags eftermiddag åkte jag och mina underbara barn ut till Spånga till Anna, Tim och Neo. Där blev vi kvar till söndagen. Magnus var i Stockholm och Peter jobbade. Vi hade supermysigt! Åt en massa gott och drack en massa gott. :))

Igår kväll var Anna, Peter och barnen här på middag. Då var min man äntligen ledig.

Med andra ord så är livet härligt just nu! Hoppas ni tycker detsamma!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Härligt härligt!!

2010-08-16 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0