Höst, mörker, tända ljus och mys!

Nu kan man väl säga att hösten är här och det är faktiskt min favoritårstid. Jag tycker om när man får tända lite ljus i mörkret och krypa ihop tillsammans i soffan.

Sommar i alla ära, men jag blir faktiskt ganska mätt på den ganska fort. Tycker nu att vi har en underbar tid framför oss.

Mina flickor har nu börjat skolan, och båda två dessutom. Känns ju jättekonstigt att jag nu har två skolflickor. :) Isabella var så lycklig i måndags när det var första dagen i skolan.  Hon såg så glad och stolt ut när hon på morgonen stod och borstade håret och gjorde sig fin. :) Hon har verklligen längtat efter den dagen. Även Julia var superglad över att få börja skolan. Hon började ju faktiskt i 2:an och det är stort. :))

Kvar här hemma blev jag och lilleman, ett tag till i alla fall. Men nästa vecka är det dags för honom att börja dagis. Och det känns faktiskt i hjärtat. Kan inte förstå att han har bivit så stor redan. Tiden går så himla fort.

I helgen hade vi fullt hus. Våra kära vänner Petra, Robban och barnen var här. Det var supermysigt som alltid. Våra karlar var iväg och fiskade regnbåge i lördags och jag, Petra och barnen var på lek och buslandet i Örebro.  Det var roligt, t om jag och Petra klättrade omkring och åkte rutchkana till barnens stora förtjusning.

Hoppas ni alla har det bra i höstmörkret!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack vännen för en mysig helg! Hoppas vi ses snart igen! Puss o kram

2010-08-24 @ 21:27:49
Postat av: Knappan

Ja helt galet vad fort tiden går! Hoppas det går bra för Mio på dagis :-)

2010-08-25 @ 11:40:40
Postat av: jonna

Håller med om att hösten är mysig när man kan tända ljus osv.....men jag saknar sommaren,den kunde ju vara lite längre för min del!!!

2010-08-26 @ 09:51:35
URL: http://lillakruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0