Mormor + Mio

Det hade gått kanon för Mio hemma hos mormor i natt, han som alltid vaknar två gånger per natt vaknade endast en gång och då så sent som halv fyra. Helt otroligt. Kanske var det för att han så klart fick sova bredvid mormor hela natten. Det får han ju inte hemma, där är det den egna sängen som gäller.

För mig gick det inte riktigt lika bra. Var lugn hela kvällen tills Peter kom hem från jobbet. Då kom tårarna och jag saknade min lilla plutt massor.

Natten blev inte bättre den. Trodde jag skulle få sova hela natten och njuta av att slippa gå upp men så blev det inte. Vaknade stup i kvarten och insåg att jag inte hörde något snusande från sängen bredvid. Det är så typiskt.

Men men, huvudsaken är ju att Mio Min Mio hade det bra. :-)

I morgon bär det av till Ikea och på lördag blir det dop och besök av en massa stockholmare. :-)

Ha en bra helg, where ever you are!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0