Helgen!

Usch, här var det länge sedan det blev något skrivet. Undrar om det beror på att jag är en trött, stressad och orkeslös småbarns mamma. :-) Haha, nej så illa är det faktiskt inte. Har bara inte haft tid helt enkelt.

Idag är det måndag och Peter och Isabella är lediga. Vi ska baka bullar inför dopet på lördag. På eftermiddagen ska vi till doktorn och visa upp Julias arm som hon bröt för två år sedan. Hon har ont i den och den är lite sne. Får se vad de gör åt den.

I helgen har det varit full fart. I fredags kväll var grannen och hennes dotter över och vi drack lite vin och kollade på Idol.

I lördags på dagen åkte vi till Magnehulteån och fiskade, där mötte vi upp Petra, Robban och grabbarna. Petra och jag tycker att det är lite småtråkigt att fiska så vi drog till Katrineholm och shoppade lite istället. Det var betydligt mkt roligare.

På kvällen var jag och två kompisar på Harrys och festade. Det var kul men man blir ganska mätt på sånt festande. Känner nu att jag har fått så det räcker det närmsta halvåret. :-) Börjar nog bli för gammal.

Igår jobbade Peter hela dagen och vi umgicks med grannarna. Var en himla bra dag igår, Mio var glad och tjejerna var på bra humör.

En bra avslutning på en toppen helg alltså. :-)







Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Vilken fin bild på tjejerna i bilen

2009-09-14 @ 21:18:52
Postat av: Cilla

Ja, visst är den. Tycker de blev superbra!

2009-09-15 @ 21:18:33
Postat av: Petra

Vilken fin bild på mig också tycker jag.....NOT!!!! Hallååå!?!?! :-) tycker jag redan har visat upp miffo-bilder så det räcker! Kramis

2009-09-15 @ 21:58:51
Postat av: Cilla

Det är väl inge fel på din bild! Du är ju jättefin!

2009-09-16 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0