Det trodde jag inte.....

Idag på dagen så tänkte jag att jag nog skulle låta mamma ta med sig Mio hem så att han kunde sova hos henne. Jag var jättebestämt hela dagen och intalade mig själv att det skulle gå jättebra, även om jag inners inne tyckte att det var skitjobbigt.

Men eftersom han plus tjejerna ska sova där nästa helg när vi ska på fest så tänkte jag att det är ju bra att testa en gång innan så att det går bra.

När mamma kom så började det att kännas lite jobbigt faktiskt, hade en klump i magen och mådde lite illa. Satt med honom i knät och gosade och ville inte riktigt släppa taget.

Men till slut kom då stunden då han åkte iväg med mormor. Det var jobbigt men nu känns det faktiskt rätt okej. Jag kunde verkligen ägna mig åt tjejerna och vi läste en bok innan de somnade. Annars brukar jag alltid få avbryta för att ta hand om lillebror.

Pratade precis med mamma som satt och matade min prins inför natten. Allt verkade gå jättebra och jag känner mig lugnare. Vet ju att min mamma klarar det där alldeles utmärkt.

Frågan är bara om jag och Peter kommer att kunna sova i natt nu när man inte hör hans susningar och andetag.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Första natten med föräldrafritt för Mio då, han har nog sovit mycket gott... hoppas ni gjort det med...kramis

2009-09-17 @ 07:46:34
Postat av: Anonym

hej det trodde du väl inte att lilla jag skulle skriva.... jag som är utanför datavärlden ! vill bara tacka mio och er för dopet det var super fint.ute på gatan skriker barnen i högan sky av att din peter sprutar ner alla barn med vattenslangen( det värkar som de tycker det är kul!) ha en trevlig kväll det ska ja ha. puss o kram grannfrun

2009-09-19 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0