Vilken helg.....

Åhh vilken bra helg jag har haft, fast jag är fortfarande ganska trött. :-)
 
Fredagen blev lugn, tittade på film och laddade inför lördagen. På lördagen fem över två bar det av mot Stockholm. Skulle hem till Anna för att fira hennes 30 årsdag (som visserligen inte är förrän den 24:e). 
 
Magnus kom och hämtade mig på centralen och sen for vi iväg till Sundbyberg. Anna höll för fullt på att förbereda inför middagen senare på kvällen. Jag hjälpte till så gott jag kunde, eller snarare stjälpte då jag hade ansvar för att röra i kvällens höjdpunkt: skagensoppan. Låter ju hur enkelt som helst, men jag lyckades få soppan att koka över på hela spisen. :-) Men ingen blev ledsen för det (förutom jag då förståss :-)) det gick ju bra att torka upp.

Vid sju tiden anlände gästerna. Var superroligt att träffa folk som jag inte sett på massa år. Det blev en välkomstdrink och massa gott tilltugg. Hela tiden bjöds det på dricka så ganska fort blev man lite onykter. Men vad gjorde det, det var väl därför man var där. :-)

Efter maten och ett antal massa glas senare så var det dags för Singstar. Måste säga att vi var riktigt duktiga på att sjunga. Vilka jäkla sångröster vi har, vi funderade allihopa på att söka till Idol nästa år. Eller åtminstone så trodde vi det, det är otroligt vad alkohol kan göra. :-)

Hela kvällen varvades mellan alkohol, sång och cigaretter. När klockan blev fem på söndag morgonen så började jag bli lite halvtrött. En tre barnsmamma är ju inte så där jättevan vid att festa långt in på småtimmarna. Men det var fortfarande två gäster kvar så det var bara att sjunga vidare.

Vid halv sex låg man äntligen till sängs, Anna & Magnus i sovrummet och jag på soffan. Sov som en stock tills min man ringde och väckte mig halv tio. Då tyckte vi att det var dags att gå upp.

Vid två gick sedan mitt tåg hem mot Vingåker igen. Var helt slut när jag kom hem och somnade som en stock halv nio.





Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Nu ploppade inlägget upp här :)

Jaa, det var verkligen roligt i lördags :)

Kul att du kom vännen.

Kram banan

2009-10-13 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0