Värdelös bloggare.....

Haha, fy vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden. Men jag har faktiskt något att skylla på, det är inte bara så att jag är lat. Även om jag till stor del är det. :-)

Men det är faktiskt så att vår bärbara dator har gått sönder av någon anledning så nu använder vi den stora datorn som är kopplad till den stora tvn i vardagsrummet. Men det betyder att jag måste sitta på golvet och skriva och då får jag värsta nackskadan så det är inget jag gör allt för ofta. :-) Därav anledningen till att det inte bloggas så flitigt nu för tiden.

Idag fyller min älskade tjej 7 år. Kan inte fatta att hon har blivit så himla stor. Vi har varit och köpt en hamster till henne och en till Isabella oxå så det inte skulle bli bråk. Julia blev överlycklig idag när hon kom hem från skolan.

Vi har oxå hunnit med ett läkarbesök för Isabella som har dubbelsidig öroninflammation. Stackars barn, läkaren sa att det såg hemskt ut i öronen. Hon skickade remiss till öronläkaren för insättning av rör i öronen. Mio har varit på BVC idag och fått vaccination. Två sprutor blev det och den ena var hemsk. Det är någon ny vaccination mot lunginflammation och öroninflammation. Stackars Mio var jätteledsen!!

Nej nu ska jag ta och förbereda inför kvällen. Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

pussa på Julia idag, stackars liten de andra två, vaccin mot öroninfl...??? låter ju bra

kramis

2009-10-05 @ 18:09:39
Postat av: Anonym

1000-tals kramar till världens bästa 7-åring!!!

Ringer imorgon, att kvällarna går fort, usch!

Kramar från oss i Kallhäll.

2009-10-05 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0