Min födelsedag....

I lördags blev jag äntligen 30 år, skoja bara, det är ju inte så att man har längtat direkt. Men ialla fall, man har ju inget val direkt.

På lördagen på dagen var vi på loppmarknad och sålde en massa skit som vi hade i källaren ( kul att göra det på sin födelsedag, men det fanns faktiskt inget annat datum ).

Vid fyra tiden kom Anna och Petra från Stockholm och lite senare kom Anna, Veronica, Jessica och Ida oxå. Vi tog några glas vin och sen körde Peter ner oss till Joan´s där vi skulle fortsätta dricka och även äta lite mat. :-) Utanför Joan´s mötte vi upp restan av tjejligan. Vi blev tillslut 13 tjejer. Vi hade hur trevligt som helst och maten var supergod. Tyvärr stängde de redan vid elva så då var det bara att gå. De flesta gick hem då för de skulle jobba dagen efter men jag, Jessica, Petra och Anna gick hem till mig och drack vin tills tre på morgonen. :-)

När jag vaknade av mina barn klockan 6 nästa morgon så var jag fortfarande full, inte så där jättekul när Peter skulle jobba hela dagen. Men det gick faktiskt ganska bra ändå. Anna och Petra åkte hem klockan 2 och jag tillbringade resdan av söndagen i soffan tittandes på Grey´s. :-)

Är så himla nöjd med min födelesdag!



Petra och Anna kollar matsedeln!


Carro, Erika, Johanna och Maria är oxå hungriga!


Ann & Veronica


Anna Panna


Ida & Ann


Bea försöker gömma sig!


Jessica & Veronica


Kommentarer
Postat av: Erika

Bra att du hade kul, det var ju meningen:) jag hade också kul men var ju lite sliten där på slutet;) det kan vi väll göra om utan att någon fyller år fast typ efter mars:)

2009-10-19 @ 20:40:19
Postat av: Cilla

Hahaha, ja absolut. Men då ska ju du amma en massa så vi får nog vänta lite till, eller du får i alla fall :-).

2009-10-19 @ 21:29:41
URL: http://Http://cillablixt.blogg.se
Postat av: Caroline Simonsson

Jag hade också superskoj...synd att jag skulle jobba dahen efter annars hade jag gärna följt med er hem!

2009-11-29 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0