Vaccination!

Igår var jag, Peter och Isabella nere på Humlegården och vaccinerade oss. Julia blev vaccinerad i onsdags i skolan. Vi hade ju inte tänkt att vi skulle vaccinera oss, jag har ju varit så emot det hela tiden och är väl egentligen det fortfarande. Men enda anledningen till att vi tillslut ändrade oss är för att skydda Mio. Eftersom han är för lite för att vaccineras så kändes det som att det enda rätta var att försöka skydda honom mot svininfluensan. Det kan vi ju inte göra om vi inte är skyddade.

Julia fick feber efter sin vaccination och Isabella har varit lite hängig. Jag har haft jätteont i min arm men annars har jag känt mig okej.

Peter vaknade i morse och skakade som ett asplöv. Troligen hade han feber. Han har mått dåligt hela dagen, men om det bara beror på vaccination eller om det har med hans bowlingkväll med jobbet och en massa alkohol igår att göra det vet man inte. Men det är ju bra att ha vaccinationen att skylla på. :-)

Nej, nu är det snart dags för lite fredagsmys och IDOL.

Ha en trevlig heg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0