Mjölkstockning och 40 graders feber!

I går kväll när jag gick och lade mig så började jag helt plötsligt att frysa något fruktansvärt. Jag skakade i hela kroppen. Kände hur temperaturen i kroppen steg på bara några sekunder. Jag blev så himla dålig.

Somnade tillslut men vaknade stup i kvarten för att se om Mio var vaken så att jag kunde amma honom, vet ju att det är det enda som hjälper mot mjölkstockning. Men han bara sov och sov. Han som brukar vakna flera gånger på natten. När klockan var ett så stod jag inte ut längre utan fick sätta mig att pumpa ut lite. Då kändes det mkt bättre. Men febern var fortfarande på sin plats.

Inte förrns klockan tre vaknade lillprinsen och var hungrig.

Idag har jag mest sovit hela dagen. Känner mig bättre nu men har fortfarande lite feber. Hoppas det är bättre i morgon då vi ska på läkarbesök med Mio.

Kommentarer
Postat av: Sussi

jobbigt.... en varm dusch o sen stå o pumpa ut brukar vara skönt med- hoppas det ger sig. själv är jag förkyld som bara den tur att vi inte best att ses idag.. kramis S

2009-07-15 @ 12:11:49
Postat av: Camilla

Men usch va jobbigt... hoppas du mår bättre snart!

Kram

2009-07-15 @ 15:35:40
Postat av: Petra

Hoppas det går över snart, det där e inge kul!

2009-07-15 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0