Tragiskt slut på 2008...

Jaha, då var det 2009 idag då. Jag hade en hemsk nyårsafton igår. Vi kom till Carro och Johan vid halv sex och det var mkt trevligt. Massor med folk och massa barn. Barnen lekte för fullt.

Men efter en timme befann jag mig i en ambulans på väg till Eskilstuna, det var något galet med bebisarna i magen. Går inte in på detaljer men eftersom Peter hade druckit och det inte gick att få tag i någon taxi så fick det bli ambulans.

På sjukhuset konstaterades att vi hade förlorat en av våra bebisar. Den hade dött för en månad sedan, och vi som har gått och trott att vi har haft våra två små därinne.

Vi blev helt förstörda och jag bara grät och grät. Tack och lov så mår den andra jättebra, den kilade sig i magen och i huvudet när vi tittade på ultraljudet.

Men det är så himla svårt för mig att gläjdas över den just nu, allt känns så tomt och jag känner mig jätteledsen. Men jag vet att jag måste försöka vara glad, för bebisen skull och för min familjs skull. Men det är inte lätt kan jag lova. Jag ville ju så gärna ha tvillingarna.

Tack alla ni som var med på festen hos Carro & Johan och som fanns där för oss i går kväll.

Jag hoppas att ni andra har haft en jättebra nyårsafton och att ni alla får ett bra 2009!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Gumman... ring om du vill annars ringer jag om några dagar när du fått lite tid... tänker på er, men en bebbe är kvar - håller alla våra tummar för det lilla livet... vet att det är tufft, men du är en fighter.. kämpa på.. kram på er alla från oss...

2009-01-01 @ 13:13:42
Postat av: Camilla

Men usch stakars er, fy jag kan inte ens tänka mig hur du/ni måste må :-(

hållar tummarna för att allt kommer gå bra med den andra lilla...

Stor kram från oss

2009-01-01 @ 16:38:31
Postat av: Katja

Massa kramar från oss! Ush va hemskt, ja e jätteledsen för er skull! Puss puss, och klappar till lilla söt i magen!

2009-01-01 @ 19:35:29
Postat av: Anonym

Se det så....Var glad att du har ett barn imagen.Det kunde slutat med noll barn.

2009-01-03 @ 13:05:26
Postat av: Knappan

Uach vad jätte tråkigt och jobbigt :-(

Stor kram och hopp om att allt ska gå fint med liten i magen.

2009-01-04 @ 17:51:59
Postat av: Anonym

Jag beklagar verkligen...usch va sorligt!! men jag skickar lite styrkekramar till er i tankarna!! kraaam

2009-01-06 @ 23:16:10
Postat av: jonna

usch jag beklagar verkligen!!! Men skickar ett stort hav av styrkekramar i tankarna till er...kramis

2009-01-06 @ 23:21:10
Postat av: jonna

oj det blidde dubbelt...sorry!!

2009-01-06 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0