Hemma med sjuk flicka...

Idag är jag hemma med Isabella som har en massa feber och jätteont i halsen. Peter var hemma igår men idag är det hans sista dag på jobbet så då var han tvungen att gå.

Stackars min flicka, hon ser så blek ut i ansiktet och är så låg. Jag undrar om hon inte har halsfluss eftersom hon har så hög feber. Får ta henne till doktorn på eftermiddagen.

Vi ska äta pannkaka till lunch idag, det är hennes favoriträtt. Hoppas hon får i sig något.

Den här veckan väntar vi på samtal från Kullbergska sjukhuset för att få reda på om de kan operera hennes hals där. De är ju osäkra eftersom hon måste egentligen väga 20 kilo och hon väger ju bara 17. Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Krya på henne från oss, hoppas att de kan göra op i kholm sen- mycket sjukt hos er nu... trist. Själv ska jag o jakob till samhället o göra lite ärenden nu... kramis

2009-01-27 @ 10:18:00
Postat av: Cilla

Tack så mkt! Vi ska krya på henne!!

2009-01-27 @ 10:23:39
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas hon kryar på sig! Robban sa igår att han gärna vill åka och hälsa på er (jag också såklart!), så ni kan väl kolla när ni vill, har tid och lust! kramis

2009-01-27 @ 10:55:46
Postat av: Anna Frans

Åh, dina pannkakor tycker jag är jättegoda. Hoppas Bella fick i sig ett gäng.

Krya på krya på!

Kram

2009-01-27 @ 12:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0