Helgen!

Idag är det tisdag och en helg har återigen svissat förbi med väldigt fart.

I lördags var vi i Stockholm för att titta på lilla underverket Frida. Hon var hur söt som helst, såg ut som en liten docka. Mina tjejer var alldeles lyriska och slogs nästan om att få hålla i henne. Julia sa till mig, -Åh mamma, tänk att vi ska få en sån här liten bebis. Jag längar. :-)

Hela familjen Magnusson/Johansson mådde så bra och det var så kul att få träffas. Även Anna kom och hälsade på. Så jag fick träffa båda mina favorit Annor på samma dag. :-)

Vi åkte från Kallhäll klockan åtta på lördagkvällen, Tjejerna somnade i bilen efter två minuter och sov hela vägen hem så det var bara att lägga in dem i sängarna när vi kom hem.

På söndagen var jag på Tupperware party hos en kompis. Jag var väldigt duktig för jag handlade ingenting. Får inte plats med något i mina skåp. När vi kom hem så åkte Peter och fiskade och tjejerna gick till en varsin kompis. Jag själv satte igång att städa.

På kvällen gjorde jag och Peter världens godaste köttfärslimpa. Det var den godaste jag ätit någon gång, för inte tala om hur fin den var. Den gick inte sönder någonting när man skar i den. Säg till om ni vill ha receptet.

Ha en bra tisdag!

Här kommer lite bilder på min familj och lilla Frida!







Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Trots Fridas gråt-attack så ser Julia cool-lugn ut.

2009-01-20 @ 11:10:42
Postat av: Sarah

Peter ser måttligt road ut=)

2009-01-20 @ 19:18:47
Postat av: Sarah

Peter ser måttligt road ut :p

2009-01-20 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0