Dumma SJ!

Idag har jag haft så sjukt mkt att göra på jobbet. Har knappt hunnit andas. Det var en grej som jag bara var tvungen att blir klar med innan jag gick hem. Blev klar fem minuter innan det var dags att gå till tåget. Hade då suttit med det hela dagen!

När jag gick till tåget så var jag så glad att det var fredag, då man får mysa med familjen. Men humöret ändrades snabbt. Fick nämligen stå på perrongen i Flemingsberg i en och en halv timme och vänta på tåget som var försenat. Gissa om jag blev sur. Skitkallt var det ju dessutom. Tack och lov så åkte en kompis med samma tåg så jag hade ialla fall sällskap.

Ikväll blir det en lugn kväll med Let´s Dance. Imorgon åker vi upp till Stockholm till Anna & Peter för att gosa med lilla bebisen. Ska bli jättemysigt. Hoppas även på att hinna träffa andra Anna en sväng oxå. :-)

Ha en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Heeej, du hann träffa mig och det tycker jag var MYCKET roligt. Puss

2009-01-18 @ 01:45:08
Postat av: Knappan

Vänta på tåg och bussar är pest!

2009-01-19 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0