Äntligen fredag!

Idag mår Peter och jag bra igen efter magsjukan. Jätteskönt att det är över. Nu hoppas vi bara att tjejerna klarar sig. Men vi borde ha smittat dem vid det här laget.

Om en stund ska vi åka hämta tjejerna på dagis och skola. Julia skulle ha med sig en kompis hem idag. Isabella ska klippa sig idag klockan två. Skönt för hon ser ut som en trollunge i huvudet.

Ikväll ska vi ut till mamma på middag, ska bli himla gott.

I morgon kväll ska vi på 30-års fest i Vik. Först ska vi hem till Ida och Johan på lite förfest. Ska bli roligt att gå på fest även om jag inte får dricka någonting. :-(. Men Peter får väl dricka desstomer istället. :-)

Ha en jättebra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag önskar er en smaklig måltid hos Anita, kan inte bli annat. Ha det så trevligt på 30-årsfesten. Vi höres. Många kramar!!

2009-01-23 @ 15:01:36
Postat av: Anna Frans

Trevlig helg!

Skicka ett MMS på kläderna du väljer imorgon så jag får se vad det blev :)

2009-01-23 @ 16:05:01
Postat av: Petra

Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2009-01-23 @ 18:07:31
Postat av: Anonym

Trevlig helg till er me!

2009-01-23 @ 20:50:26
Postat av: Sussi

Trevlig helg.. o fest. vi har en luuugn helg skööönt..kram

2009-01-23 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0