Ultraljud!

Åhhh, snart är denna vecka slut. Sen jobbar jag en vecka och sen har jag semester i en vecka. Ska bli så himla skönt. Har inget speciellt inplanerat men eftersom tjejerna har sportlov och Peter pluggar hemifrån så tänkte jag passa på att vara ledig lite.

Synd bara att stockholmarna har sportlov veckan efter, annars hade man kunnat umgås lite. :-)

Idag är Julia i skolan och Isabella åter på dagis. Vi får se hur länge de får hålla sig friska nu. Borde inte dröja allt för länge innan Julia får vattenkoppor, om hon nu får det vill säga.

Idag kvart över fyra ska vi göra ultraljud, ska bli så roligt. Vi hoppas på att få reda på vad det är för en liten krabat där inne. Men i vårat landsting så berättar de gärna inte vad det är för kön. Vi får se om vi lyckas övertala eller om vi ser det själv kanske.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, va roligt med ultraljud! OM ni får reda på vad det är kan du väl viska lite! ;-)

2009-02-05 @ 08:49:27
Postat av: Sussi

lycka till!!!

2009-02-05 @ 10:51:19
Postat av: Anna Frans

Jag hörde på radion igår att om det ser ut att vara en kille i magen så är det oftast det men att det kan vara lite mer "tricky" om det ser ut som en tjej. Det kan ju va en kille med väldigt liten snopp oxå :)

2009-02-05 @ 11:43:19
Postat av: jonna

Ååååå va spännande!!! Va jag blir nyfiken!! hoppas allt gick bra

2009-02-05 @ 21:24:58
URL: http://lillakruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0