Sportlov!!!

Den här veckan har mina barn sportlov, och jag oxå för jag har semester denna vecka. Hur skönt som helst.

Vi har haft en jättebra helg. Vi har ju haft Stockholms besök, Anna var här mellan lördag och söndag. Vi har umgåtts och ätit plankstek, vilket var supergott. Ska inom kort lägga in en bild på vår fina plankstek. :-)

I går tittade Anna och jag på när Peter, Johan och barnen åkte skridskor. Men efter ett tag höll vi på att frysa hjäl.

Idag jobbar Peter kväll, jag och tjejerna har haft besök av Ida och hennes två barn. De kom vid tre tiden, barnen lekte för fullt och vi hade jättetrevligt.

Nu är det snart dags för tjejerna att sova och jag själv ska inta liggställning i soffan. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0