Måndag!

Idag är det måndag och vi har haft en alldeles för lugn helg. Jättetråkigt men vad gör man när barnen är sjuka. Igår kväll var ialla fall Peters föräldrar över på middag så vi fick träffa lite folk ialla fall.

Isabella har mått mkt bättre i helgen, det har slutat dyka upp nya koppor. Julia är bra i sin hals oxå och var överlycklig över att få gå till skolan igen.

Men lyckan varade inte så länge. De ringde efter några timmar och sa att hon höll på att klia ihjäl sig. Så nu har även Julia vattenkoppor. Peter säger att det är fullt över hela ryggen. Stackarn!!

Men men, sen är det ialla fall över.

Usch, det känns som alla mina inlägg handlar om sjukdomar nu för tiden.

Hoppas vi får hålla oss friska efter det här.

Kommentarer
Postat av: Sussi

oj, jag väntar på att jakob ska få utslag med, mina barn har båda feber o är dassiga, själv känner jag mig ung likadan... kul , längtar tills alla sjukdomar är över o våren är här... kram

2009-02-02 @ 11:32:06
Postat av: Anna J

Det var ju bra att Julia oxå fick det så pass fort. Önskar er god bättring. Kramar från Kallhäll!

2009-02-02 @ 11:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0