Helgen....lite i efterskott!!

Idag är det onsdag och jag har ju inte hunnit bloggat om min helg.

Min helg har varit superbra, i fredags kväll kom Petra, Robban, Jesper och Filip. Vi käkade gott och glodde sen på tv tills vi nästan somnade.

På lördag morgonen åkte Robban och Peter och fiskade för ovanlighetens skull. :-) Jag och Petra bestämde oss för att åka till badhuset med barnen. Vi tänkte ta våran bil men min smarta man hade ju självkart med sig bilnycklarna. Då tänkte vi stanna hemma men barnen blev så besvikna så vi gick till badhuset istället. Det gick jättebra, barnen kämpade på och gnällde inte en enda gång.

På vägen upptäckte jag även att Peter hade mitt bankomat kort med sig på sin fisketur. Så utan pengar var jag oxå. Men det löste sig ju ändå. Man kan tro att min man inte vill att jag ska gå utanför huset. :-)

I badhuset gick det jättebra, barnen hade jätteroligt. Jag och Petra hade det trevligt oxå för vi badade inte ens. Satt bara och tittade på.

På kvällen blev det melodifestival.

På söndagen åkte fam. Frinell hem och jag och Isabella var på kalas hos Thea som fyllde år. Det var mkt trevligt!!

Ja, det var min helg det. Nu längtar man till nästa. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0