Valborg!

Först och främst vill jag önska alla mina vänner en supertrevlig Valborg. Hoppas att ni ska göra någonting trevligt. Ida och tjejerna kommer till oss ikväll och grillar. Johan skulle oxå varit med men han måste tyvärr jobba.

I morgon kommer Bea, Krille och barnen hit på middag så det blir lite att fixa. Tur att jag har en man som hjälper till med allt för jag själv har inte mkt ork kvar nu.

Jag är så himla trött på att vara gravid nu, känner att jag inte orkar längre snart. Vill bara att han ska komma ut. Jag är så svullen i kroppen så på nätterna vaknar jag av att jag inte har någon känsel i armarna och händerna. Usch, jag bara gnäller. Men jag anser att man får gnälla när man inte mår bra, synd bara att alla andra måste lyssna på mitt gnäll. :-)

Idag är tjejerna lediga, vi trodde att vi skulle få sovmorgon idag men de vaknade som vanligt kl sju. Suck!!!

Vädret är underbart redan nu så idag bir det att sitta i solen och njuta.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: petra

Hej gumman! Ha det så bra i helgen, och trevlig valborg tillbaks! Vi (anna o jag) tänkte komma den 9:e! Men det vet du väl redan! Kramis

2009-04-30 @ 11:16:04
Postat av: Camilla

Trevlig valborg till er :-)

2009-04-30 @ 11:58:36
Postat av: Sussi

supertrevlig helg på er... kram från oss som bygger altan all ledig tid.

2009-04-30 @ 12:27:18
Postat av: Anna Frans

Trevlig varlborg i efterskott.

2009-05-01 @ 12:28:28
Postat av: Anna Frans

Jag stavade fel

2009-05-01 @ 12:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0