Tisdag!

Jag har varit dålig på att blogga nu under en tid. Men jag har ju inte så mkt att skriva om nu eftersom det inte händer så mkt. Jag får ju tyvärr inte göra någonting. Får ont så fort jag rör mig. Men det har blivit lite bättre ialla fall sen jag började med medicinen. Men det är konstigt egentligen, man börjar med en medicin för att må bättre men så har den en massa biverkningar istället så att man inte alls mår bra. Jag äter bricanyl tabletter nu och utav dem får jag värsta hjärtklappningen som är hemsk plus att jag skakar i händerna. Jaja, det hjälper ju lite mot värkarna ialla fall och för det får man ju var tacksam. :-)

I lördags var vi hos Ida och Johan och grillade. Det var hur gott som helst. Vi satt på deras altan hela kvällen, och då menar jag att jag verkligen satt, jag fick inte göra någonting för de tyckte att jag skulle vila. Värsta bortskämd blev jag. :-)

Annars har det varit lugnt. Vi försöker så gott vi kan att underhålla våra barn som är lediga denna vecka. Vi hade tänkt att gå till badhuset någon dag men det får bli när det är dåligt väder. För just nu vill man ju bara vara ute. Solen skiner och det är underbart.

Just nu sitter jag och väntar på att Peter ska börja grilla. Det är tredje gången vi grillar denna vecka. Hur gott som helst!

Hoppas ni har det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Det är bra att du blir lite bortskämd! Det är du värd! Hoppas ni får det bra under påsken! Många påskkramar!

2009-04-07 @ 17:54:04
URL: http://petrafrinell.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Mmm, gott med grillat!



Håller med Petra här ovan.

Take it easy, woman!

Kram

2009-04-08 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0