Träning hjälper.....

Igår var jag och tränade Boot Camp, eller var det nu heter. Min kompis Bea leder ett sådant pass. Visste först inte om jag skulle gå pga min huvudvärk men faktiskt så blir den bättre när jag rör på mig.

Var ute och sprang på morgonen och sen det där passet  på kvällen, man kan säga att min kropp är lite mör idag.

Det var riktigt jobbigt med Boot Camp, svetten rann som sjutton på mig. Man varvar två minuter styrka med två minuter kondition. Så håller man på i en timme. Jättejobbigt var det men himla kul!!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Du har blivit så himla duktig med din träning.

2008-09-18 @ 19:25:39
Postat av: Cilla

tack så mkt :-)

2008-09-18 @ 19:58:09
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0