Sovmorgon, vad är det för nått.

Godmorgon allihopa,

Idag trodde jag att vi skulle sova länge, men det gick inte så bra. Har nu kommit underfund med att sovmorgon det var det vi hade för typ 6 år sedan innan man hade några barn. :-)

Jag gick upp i morse kvar över sex för att säga hejdå till Julia och Peter. Isa sov fortfarande då så jag tänkte att jag skulle lägga mig hos henne när de hade åkt. Ha, trodde jag ja, Isabella vaknade precis när de skulle gå och hon ville absolut inte sova någe mera. Suck!

Ja ja, jag fick ju sova lite längre än jag brukar i alla fall. Normalt går jag ju upp halv fem. :-)

Idag blir det en lugn dag, ska tvätta lite och så.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

GOD MORGON!!!

2008-09-05 @ 08:25:37
Postat av: Petra

Go morron, go morron! Låter skönt att bara få vara hemma o strosa runt! Have a nice day! kram

2008-09-05 @ 09:48:07
Postat av: Sussi

Typiskt, men skönt att bara vara ledig..

Här är fullt upp men nån dag längre fram ska jag bara ha en dag att vara LEDIG på... härligt väder det är nu ... hösten är på gång, träden var helt underbart röda igår på sina ställen.



KRAMIS

2008-09-06 @ 07:39:58
Postat av: Sarah

Tur vi har barn som tycker om att sova länge.

Kram

2008-09-06 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0