Sjukskriven...

Igår var jag hos min doktor i Huddinge, hon sjukskrev mig två veckor för min hemska huvudvärk. Hon sa oxå att jag skulle byta arbete, men det är ju lättare sagt än gjort.

Efter dessa två veckor ska jag börja arbeta hemifrån några dagar i veckan, det känns kanon för då slipper jag sitta och pendla varje dag.

Idag är det inte bara jag som är sjuk. Julia har jättemkt feber och ont i halsen, Isabella börjar oxå kännas varm nu så det är väl dags för henne oxå. Lika bra att ta alla på en gång. :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

å amssa krya på er kramar från mig hoppas ni mår bättre snart kram

2008-09-23 @ 13:20:25
Postat av: Katja

krya på er!!!

2008-09-24 @ 09:49:21
Postat av: Anna Frans

Nu får du berätta lite vad du gör när du är sjukskriven!

2008-09-25 @ 11:42:37
Postat av: Cilla

Det händer inte speciellt mkt, därför skriver jag inte. inge roligt att läsa om ingenting!

2008-09-25 @ 19:31:01
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0