Sjuk....

Jag tror att jag börjar bli sjuk, har så ont i halsen och är hostig. Typiskt nu när det blir helg och man ska vara hemma och fixa. Men ingen annan i familjen är sjuk så det är ju skönt i alla fall.

I helgen ska vi göra färdigt vår hall. Äntligen säger jag bara, har sett ut som en katastrof ett tag nu. Hoppas att det blir bra.

I morgon ska jag och Isabella bara mysa, sova länge förhoppningsvis. Peter ska lämna Julia i skolan på morgonen så vi behöver inte gå upp och stressa iväg. Himla skönt!!

Ciao!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Härligt... hoppas Bella också är upplagd för sovmorgon :)

Kram

2008-09-04 @ 14:08:09
Postat av: Sarah

Förlåt.... Det är nog jag som smittat ner dig fr i helgen. Vi måste sluta pussas.

kram Sarah

2008-09-04 @ 14:11:27
Postat av: Petra

Hoppas ni får en mysig fredag och helg! Kram

2008-09-04 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0