Min runda!

Igår kväll när jag var ute och sprang så började jag fundera på hur långt jag egentligen springer, kan ju vara bra att veta om någon frågar. Jag har ingen aning om hur långt det är men jag frågade Anna häromdagen hur lång tid det tog för henne och Magnus att springa sina tre kilometer och då sa hon att det ungerfär tar 20 minuter.

Min runda tar precis 20 minuter så då är det alltså 3 kilometer ungefär. Så nu vet jag det.

Nästa gång jag är ute och springer kan jag alltså säga -Så nu har jag sprungit mina 3 kilometer. :-)

Intressant inlägg!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej du! Va duktig du é! Om du registrerar dig på jogg.se så kan man lägga in sin runda som man springer och på så sätt få reda på hur långt det är! Jättebra sida! Kramis

2008-09-03 @ 09:05:58
Postat av: Sarah

Duktig kicka nu är det bara att lägga på 10 min och springa 4 km.

Lycka till......

2008-09-03 @ 16:13:21
Postat av: Camilla

Du är duktig du som är ute o springer...

2008-09-04 @ 08:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0