Intervju!

Idag klockan ett var jag på intervju på ett företag som heter Voith. Det ligger lite utanför Vingåker, tog tjugo minuter med bussen vilket är helt okej.

Voith är ett sort företag med ca 250 anställda. De har en byggnad som är fabrik där de flesta arbetar skift och så har det ett huvudkontor där alla admi människor sitter. Kontoret var hur fint som helst och såg alldeles nybyggt ut fast det var det inte. De hade en exklusiv reception när man kom in.

Intervjun gällde en tjänst som lönehanterare vilket betydde att man skulle ha hand om lönerna för alla 250 personer. Himla läskigt tycker jag men tjänsten verkar jättespännande och jag vill nog gärna ha jobbet. :-) Lönerna verkade oxå vara kanon för han blev inte chockad när jag berättade vad jag hade idag, och då hade jag dessutom lagt till lite. :-)

De hade valt ut fem personer som de kallade till intervju utav hur många sökande som helst, känns ju bra att man var en av dem.

Intervjun gick bra men jag har ingen aning om vad de tyckte, jag hoppas att de tyckte om mig. Skulle få svar nästa vecka.

Nu sover mina barn som stockar, Isabella somnade fem över sju i soffan. Hon har varit på sin gympa på kvällen så hon var helt slut. Även Julia fick vara med på gympan idag.

Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Jag håller tummarna för att du får det!!!

2008-10-01 @ 11:16:13
Postat av: Petra

Ja me!!!

2008-10-01 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0