Hemma....

Hej allihopa,

Får höra av Anna att hon vill att jag uppdaterar lite här. Men jag har ju inte så mkt att skriva om nu när jag bara är hemma. Har varit hemma hela veckan eftersom jag är sjukskriven och ska vila. Men vila får man ju göra i graven, :-). Mina tjejer har ju varit sjuka hela veckan med hög feber och värk i halsen. De är dock något bättre idag.

Igår fick vi hem vår bil igen som har varit trasig. Var lite orolig över vad kostnaden skulle blir men det var tack och lov inget stort fel, kommer tyvärr inte ihåg vad felet var men det är ju oväsentligt. Fakturan slutade ialla fall på 1600, och det var ju helt okej. Trodde det skulle vara mkt värre.

Igår ringde ett företag som jag har sökt jobb på, det var en tjänst som löneadministratör. Ringde för några veckor sedan och pratade med chefen, vi kom överens om att jag inte hade så mkt erfarenhet som löneadministratör men han ville att jag skulle skicka in min ansökan ändå för de skulle få in ett annat jobb om några veckor som han trodde skulle passa mig.

Men igår ringde han ialla fall om det jobbet och sa att det inte gjorde något att jag inte hade erfarenhet som löneadmi, han sa att i så fall lär dem upp mig. :-) Så på tisdag ska jag på intervju där. Jättekul!! Det är inte jobbet på Real Car som jag helst vill ha men det är ju bättre än att jobba i Stockholm. Dessutom är det nog bättre löner på detta företag.

Nu går det ialla fall framåt med jobbsökandet. Det är alltid bra för självförtroendet när man blir kallad till intervju., :-)

Nu ska jag titta på en barbiefilm med mina små sjuka barbiedockor!!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Åhh, va roligt! Jag tror det är ett kul att hålla på med löner. I will hålla mina tums!

2008-09-26 @ 11:10:12
Postat av: Cilla

Ja, det tror jag med att det är. Lite läskigt bara att ha hand om andras löner!! :-)

2008-09-26 @ 11:59:05
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Katja

Va roligt, grattis!! Håller alla tummar så du ska slippa pendlandet!!! O löneutbetalningar är ju bra.. säg till bara sen när du vill ha mitt kontonummer! :-D

2008-09-26 @ 12:59:02
Postat av: Cilla

Haha, nu var ju du rolig!!!

2008-09-26 @ 14:07:07
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh, va roligt! Hoppas hoppas hoppas!

Trevlig helg!

2008-09-26 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0